Med de rätta måtten så...

Åh gud. Jag är helt död! Man märker att man börjar bli gammal när man efter en 4 timmars shoppingvända är helt färdig. Haha. Men fann ju det vi var ute efter.. Och lite till. Som alltid. Haha. Har köpt ett par såå fina gympapuppor, jag vet, inte alls min svaghet :) Vill inte ens veta hur många jag äger. Men dessa var oemotståndliga. Nedsatta från 950 till 315.. Klart de bara måste köpas! De i princip hoppade på mig i affären, japp det är min story som jag håller mig hårt till. Haha.

---

Ska snart göra en instats i köket men mindre lust måste jag erkänna. Tänkte höfta till med en fisksoppa idag. Lite kålrot, palsternacka, morötter, potäter, lax, pangalus(?)filer och lite smått och gott. Blir nog bra, hoppas jag. Haha. Hade en nå så sjukt gott recept förut som var riktigt kryddstarkt! Fick göra matlåda till 5 pers på jobbet.. Haha. Men hittar det inte någonstans! Suck. Som vanligt när man hittar något man gillar. Menmen, så tänkte fribasa lite så får vi hoppas på det bästa.. ;)


----

Imorgon börjar måttbandet att löpa och nu jäklar ska det trimmas! Varit sjuker denna vecka ju och inte varit på gymmet sen i måndags.. Det är ganska frustrerande! Tänkte ge mig kast i att börja imorgon igen. Nu känner jag mig frisk i kroppen, förutom mitt älskade huvud då, men det är ju som det är.. Suck. Så hård träning med shake, japp, nu jäklar :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Taikon

Tack för en trevlig dag, liiite slut är man ju,hahahaha.



Kan det här vara den skyldiga? = Vin, Corona och Tequila också! :) Party för två.

Hittade det på en viss blogg ler



kram

2009-03-01 @ 20:16:59
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

sugen jag vart på äpple nu ;o

2009-03-02 @ 11:10:25
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0