Morgonen är gjord!

Vakna imorse förkyldare än förkyldast. Suck. Halsen värker och slemmar sig, näsan både rinner och är igentäppt och det är så underbart. Suck. Har delat med mig av mig sjukdom till Danne också. Mohaha. När han gick upp imorse lät det som att han hade konsertskrikit konstant i 24 timmar. Stackarn.. Inte avis på att vara tvungen att jobba som en gris hela dagen. Får ta hand om honom sen ikväll;) Vi funderade på att grilla, så sjukt sugen! Får se vad det blir...

Satt och kolla på dumburken när jag käkade frukost.. Vad kommer upp? Jo Doktor snuggles! Me love it! Haha. Trodde inte det gick på teve längre, men tydligen. Man kan ju inte mer än älska det. Alla namnen, påhittiga som få.. Haha.

Nä lite smink så man iaf ser lite levande ut och sedan hämta upp min kära Maddie för en hålla handen stund. Hur sjuk man än är måste ju den fyrbenta älsklingen röra på sig... Och nej, nu mena jag Asta och inte M ;)


Kommentarer
Postat av: Maddie

jag står på alla fyra mer än vad du tror ;)

2009-03-27 @ 16:03:16
URL: http://pyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, snuggles! Såg på det häromdagen oxå! blev så glad! hahaha.. :D



Hoppas du har det myyys i bubbelvattnet;)

2009-03-28 @ 23:32:37
Postat av: Steffi

Det va jag innan! :)



Puss!

2009-03-28 @ 23:32:59
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0