Pust!

Äntligen klar! Satt till halv tolv igår och skrev mina nio manusuppgifter. Även om jag hade de flesta nedkladdade tar det mycket tid att få ner allt på papper med scenanvisningar etc. Men nu är alla nio utskrivna och ihop häftade. Får bli som det blir.

På dagens schema står en roadtrip till Nykvarn.. Mitt i skogen tydligen. Sweet. Blir nog bra. Hoppas bara på inte allt för farliga köer hem.. Var ju tydligen lungt i trafiken imorse, alltid något..

Och ser på klockan nu att jag måste lätta!! Ajajaj!

Kommentarer
Postat av: emma

Ja verkligen. Just nu känns det som att han lägger ner massa energi på att få sitt förhållande att gå bra istället för att lägga energi på att danielle ska må bra. Typ som att han tänker "jaja, danielle finns ju alltid där" .. suck .. orkar inte längre :(

2009-03-20 @ 16:44:51
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0