Sugnare än sugnast!

Åh! Så sugen...

Måste köpa ett bar hörlurar. Ett par stora.. Ett par rosa.. Eller vita.. Kanske svart och guld.. Åh hittat tre jag vill ha, alla olika färger. Alla lika fina. Samma pris. God! Va ska man göra? Undra hur länge C har öppet...? Stänger förmodligen om dryga kvarten.. Känns ganska dumt att åka upp då. Fek. Det bara spritter i hela kroppen. En månads shoppingtorka börjar göra sig påmint. Efter mitt datorväska köp igår är jag sugen på allt. Beroende? Nä bara lite. Fast jag har inge sug på kläder faktiskt.. Bara prylar prylar prylar :)

Så sjukt sugen på att brodera också! Vuxenpoäng;) Haft riktigt sug hela kvällen.. Vet inte riktigt vad som slog slint. Haha. Kanske ska jaga rätt på någonting sådant imorgon också då.. Hum. Åh, vill nu! Undra om mor min har någonting liggandes som man kan sno.. En tomte eller så. Haha.





Intressant btw att teknikmagasinet är hundringar billigare än NetOnNet.. Lite fel va? *kliar sig i huvudet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0