Taggad som få! ;)

Jaha, då har man gjort det. Då har man märkt sig för livet.. ÅH DET ÄR SÅ FINT! :) Haha.
Hann bli ganska nervös innan jag fick lägga mig ner.. Mkt arbete innan och sen en tjej som skrek för kung och fosterland. Haha. Man hade ju en bild av sig hur det skulle vara och även om jag har en hög smärtgräns trodde jag att man skulle kvida under hela förloppet.. Han började smått.. Va? Har du börjat? Haha. Nä men smärtade ju inte alls! Riktigt skön verk faktisk. Kanske jag är störd vad vet jag. Höftbenet ilade dock en del, men inte så att man ångrade sig eller låg och krampa i smärta.. Det är nog värre idag då det är en helvete att sätta och ställa sig hela tiden.. Hehe. Kommer upp enbild senare ;)

Mm, får se när man vågar sig berätta för mor min. Vet precis vart hon står i denna fråga. Men blir nog bra. Hoppas jag.. Hon har ju accepterat mina andra brister =P


Middag med Tommy och Ante står på schemat ikväll och det nalkas tacos.. Mums! Sen får vi se om lördagen blir som jag vill. Nina den fina vill att jag ska komma ner till liköping och fota lite models. Kommer bli hur ku som helst! Kan inte säga att jag inte är sugen och jag har nu fixat bensinspons så det är inte mycket som hindrar en.. Lite teknik bara.. *tindrar med ögonen till Christian* :) Äsch, får se hur det blir.

Nä om man ska hugga tag i denna dag och ta sig till skolan. Kommer förmodligen bli en strulig, arg, irriterande, sug dag. Med det man vet står på schemat. Suck. Men man ska väl överleva det med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0