Utmanad

Fyra tv program jag brukar se:
Desperata hemmafruar, 2 and a half men, gossip girl, vänner

Fyra saker jag gjorde i går:
Duschade, slogs med datorn, mumsade ost och kex, kramades masssor med Embla

Fyra saker jag längtar till:
Sommaren, Sommaren, Sommaren och gissa vad? Jo, Sommaren!

Fyra saker som står på min önskelista:
Resa till värmen, nytt trivsamt jobb, Ny kamera/blixt/objektiv, Ny skitbil

Fyra saker jag avskyr:
Folk som ljuger, slask, spindlar, grädde

Fyra saker jag tycker om att göra:
Mysa med Danne, träffa mina vänner, pussa på de fyrbenta, titta på film

Fyra saker jag åt i går:
Morgon shake med bär, brieost, proscuitto, banan


Jag utmanar just DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0