Apotek missbruk

Åh vad jag älskar min kropp för tillfället. Eller inte. Axeln känns väl aningen, lite, pytte, bättre då det inte dunkar och ilar allt för mkt. Om man inte rör den vill säga.. Suck. Uppladdat med linnex, voltaren t gel, ipren you name it. Fan också. Jobbigaste är att alla på jobbet vet att jag ska bort ikväll/helgen och när jag ringer mig sjuk känns det som att alla tror att det är för att jag ska iväg och fixa och blaha blaha. Fast det verkligen inte är så. Ska iaf inte åka förrän 18-19 så det gör ju ingen skilland liksom...

Men klarar så bara inte av att arbeta. Tagit en hel del tid och lidelse för att få ihop den här texten liksom, hur ska man då kunna lyfta tunga grejer? Åh, underbart... Fan, varför blev jag född i en trasdockas kropp? Vad hände med den starka slitsamma kroppen som jag borde ha?

Kommentarer
Postat av: emma

Nä, jag sket i matchen och såg den på TV istället. Nu i efterhand så kände jag att jag hade velat vara där, men jag hatar att stå och kolla fotboll i regn. Och om sitt egna lag förlorar då så är det ju helt klart inte värt det, hahaha :P

2009-05-29 @ 11:38:30
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0