Gröna veckan välkomnas

Sisådär! Nu har man nästan hela morgonen planerat veckans matschema. Har inte direkt gjort såhär tidigare, men för att få en nyttig mattvecka och veta vad man ska storhandla är det perfekt. Att sedan mixa runt dagarna lite (vilket det garanterat kommer att göras då jag velar så mkt :)  ) gör ju inte så mkt. Man vet ju att man får i sig allt ändå. Blir nog bra.

Kul att grönsaks listan är längre än resten av butikens varor. Haha. Men svårt sugen på allt som ska komma denna vecka. Dock insåg jag efter min meny att jag typ är "vegetarian". Haha! Bara lax, torsk, tonfisk... Dock kyckling och biff någon dag här, så ingen jätte ångest. Skriker mer efter mina korvar och köttbullar, köttfärs som jag valt att välja bort eftersom jag vet att det inte är det bästa att stoppa i sig.. Om man inte gör det eget då, men under min första arbetsvecka tror jag inte att jag är så sugen? =P

Måste nog dock stoppa i mig något innan handling, frågan är bara vad det finns för nyttigheter hemma när skåpen ekar tomt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0