Hallå vart tog du vägen??

Maten står på spisen och tusen projekt är igång.. Vad hände med denna dag? Försvann lika fort som den dök upp.. Suck.

Vet inte om det berodde på min och Beckys lunch (Hoppas verkligen inte det, för den maten vill jag ta igen! Super god wok;) ) Eller det faktum att ligga i gassade sol och studera algebra är inte bra för magen.. Både hon och jag fick riktigt illamående på G och det hänger fortfarande kvar.. Huvudet värker det med. Trots att jag druckit ett antal liter vatten idag. Suck.

Maten står som sagt på spisen iaf och jag hoppas att lite mat i magen ska ta bort det onda? Måste ju ha mat iaf.. Laxpasta med fullkornstagliatelle och broccoli. Mums!

Sen ska jag ju bara fixa mamis dator, plocka ihop kläderna till försäljningen imorgon, påbörja min hemsida samt iroc danne racing sidan, lite motion ska klämmas in och skulle gärna ligga lite på soffan och tycka synd om mig själv också.. Suck.

Hinner väl med en sak på listan kanske? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0