Hatar Frankrike så in i Norden!

Kul. Mitt paketas är i Tyskland! Hallå, du ska ligga i min brevlåda nu! GAH!!

Ringde UPS idag och kikade närmare på mitt paket. Mm, tydligen vill de få leveransdatum till 6/5. Dagen EFTER utställningen. Kul. Fan också! De har dragit över tiden kan man säga. Hur fan ska det nu gå?

Om jag har turen på min sida, och då ska det ta mig fan mycket till tur, och paketet kommer till Sveriget imorgon så kan jag kanske få hämta det i Bromma redan då. Snälla snälla snälla!

Annars blir det upp till Vby, framkalla foton snabbt som fan och klippa och klistra. Kommer bli förjävligt men är min enda lösning. Helvete också! Tror inte det skulle göra sig på datan heller, då är nog klippbok bättre...

MEN JAG VILL HA MIN TRYCKTA BOK!!


Fan!


Kul att man redan lagt ner 700 på böckerna och att man nu förmodligen kommer lägga ner ett ex hundra på framkallning och fotoböcker.. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0