Inte riktigt som planerat...

Gud vad jag är schlejten..

Arbete klart vid 18 rycket och då bar det av till Becky för lite trevligt sällskap. Damerna hade vinkväll men då arbete väntas även imorgon kände jag att jag tyvärr var tvungen att hoppa det. Vet hur alkohol, jag och Becky fungerar tillsammans. Haha! Åkte iaf förbi en sväng som blev några timmar och fick mig några skratt. Även en del bilder från konfermationen för dryga 7 år sedan. My god säger jag bara! Haha! Dock så kul att ha, visste inte att de existerade....

Hursom var jag på hemvägen hur taggad som helst. Jag skulle äta middag, promenera, fixa ihop min hemsida, plocka saker här hemma på nya hyllorna, ja nämn det. Sallad ála Islandstorget inhandlades och nu sitter jag här färdigätet på soffan helt sjukt död. Kroppen vill inte riktigt lyda mig utan trycker ned min rumpa mot dynan och vägrar släppa taget. Ögonlocket hänger nere vid kindbenen och den lilla hjärndel som brukar ha någon vett har sprungit långt bort.. Ser nu också att klockan slår 22.12. Jaha, dags för sängen eller?

Men middag och ett blogginlägg kunde man få till iaf... Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0