"Kom igen gnaget...."

Åh, jag och Danne flög iväg här till barkarby för att impulshandla köksmöbler.. Gick sådär. Fanns inte ett piss av det vi ville. Suck. Att butikerna skulle stänga inom 40 minuter hjälpte inte heller då vi hade några att ta oss igenom. Haha. Men hittade dock fyra tältstolar som kommer göra sig fina på Kjula här om någon vecka :) Gud vad skönt det ska bli att ha något att sitta på denna gång. Haha. Bra grill hittade vi också, men glömde bort den totoalt, så får väl ta mig dit någon dag här...

Hursom, så väl klara for vi till Solna för att Danen skulle kolla efter lite verktyg de glömde UTE på jobbet i eftermiddags.. Fanns kvar;) Men det som fångade min uppmärksamhet var ju Råsunda.. Huset låg nästintill och jag kom på mig själv instämma i de ljuva stämmorna.. Åh vad jag vill vara där! Leder med 1-0 också;) Yes. Så sjukt jävla skönt! Håll det nu bara också!

Fan vad jag har blivit dålig på  att springa på matcherna.. Vad hände liksom? Finns ju inge underbarare......


Kommentarer
Postat av: Mamma Taikon

Hjälp! Jag har fått nåt skit på skärmen!! =)

2009-05-18 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0