Snörvel *host* Snörvel

Fredag. Ännu en vecka smiter iväg..

Känns skönt att ha en ganska oplanerad helg. Eller saker att göra har man ju alltid; Ska hjälpa maken i garaget och ut och leka lite här ikväll och imorgon.. Sen måste jag få ihop lite arbetsprover tills på måndag.. Längtar verkligen att få sätta mig och skriva igen :) Blir nog bra. Sen måste måste min förbannade hemsida upp nu! Gah! Man ska bara orka ta tag i den och sätta ihop den också. Har ju nu iaf skissat upp en mall som jag tror det blir. Men vet ju hur en annan är, man börjar, gör om, gör nytt. Finns så många sätt att göra när man som jag ska kasta upp massa bilder.. Menmen.

Sen att bli av men denna förbannade förskylning verkar svårare än svårast.. Suck. Visst har jag ju inte varit den snällaste mot den de senaste dagarna med alkohol, sena nätter och halvnakna kläder.. Men det ska vi inte prata om. Haha. Vill bara bli frisk innan arbetet tar igång nästa vecka.. Ett helvete och jobba sjuk ju :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0