Vad som händer bakom ryggen..

Undra hur många gamla vänner som man tror sig ha på ett ställe, befinna sig någon helt annanstans? Trodde absolut inte detta om denna karl. Långt ifrån detta! Jag kan köpa vänskapen, den är trots allt gammal, men efter alla år de gled isär och olika syn på saker och ting, förvånar detta mig nå enormt. Jag som sprang på honom här om veckan och verkligen kom underfund med hur mkt jag saknade honom.. Och trodde han hade fått bukt på allt, det var ju trots allt han som "växte ifrån" oss först... (Eller kom andra känslor emellan?) Att sedan se detta kom som en stor chock. Nästan som ett litet hugg i bröstet av någon anledning..


Men man måste väl tacka för bilderna.. Mohaha, kommer jag leva på länge :)

Kommentarer
Postat av: emma

Man tackar man tackar :)

Hur har du haft det? :)

2009-05-08 @ 13:53:37
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Maddie

jag vill veta! vad! sådär kan du inte skriva!!!

2009-05-09 @ 10:04:29
URL: http://pyr.blogg.se/beachnollnio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0