Inga svarta får..

Usch. Så sjukt jäkla trött! Ögonen bara hänger och jag har redan vid dessa tidiga ord funderat både två och tre gånger varför i helvete jag sitter och skriver ett inlägg?

Måste nog bara få lite utlopp för lite saker..
Etab hade sin sista dag hos oss idag och åkte redan imorse. Så sjukt trist! Har verkligen tok connectad med dem och har haft så jävla kul! Både på jobb samt fritid ;) Jag är ändå den som är lite blyg av mig och inte tar för mig så mycket bland nytt folk, men här, ja, känns som vi alltid har jobbat tillsammans om inte annat kännt varandra sedan länge. Det har liksom inte varit några konstigheter för fem öre. Nu har man vant sig vid att de springer runt hos oss hela tiden, då de varit hos oss i 6 veckor.. Så när man bara ser massa rödluvor överallt känns det nå så otroligt tomt. Men vem vet.. Det kanske det blir ändring på snart ;) Åh, så mycket jag bara vill kläcka ur mig men som får gro lite till. Vill veta exakt hur saker och ting blir innan jag börjar fara runt med saker här;)

Men saker är i rullning och sker det som jag vill kommer det bli en stor förändring i mitt liv. Jag har funderat jäkligt mycket på detta och vad allt det skulle betyda.. Men kan inte riktigt sätta fingret på hur det skulle bli. Hur fan ska man veta det? Antingen blir det toppen bra eller så fungerar det inte alls.. Who knows. Men jag tror jag behöver det här. Tror det kan vara gott för mig. Känner att jag spyr på saker och ting som gäller nu och jag behöver nytt i mitt liv. Samtidigt är jag riktigt nervös och lite smått rädd.. Eller smått rädd, egentligen är jag nog rätt så hyffsat rädd! Men det är väl så det är; på´t och pröva, fungerar det så gör det, annars gilla läget. Rädslan ska fasiken inte få stoppa mig från detta! Det blir ännu en erfarenhet att bocka av;) Mm..

Skulle dock vilja ha ändring nu nu nu! Visserligen inte såå lång tid vi pratar om.. Men iaf!

Synd på H bara. Hade varit så kul!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men säg vad du menar!!!! åååå blir så frusterard. hur går det med rökningen?

2009-10-15 @ 21:31:03
URL: http://slimjim.se/1/1.0.1.0/661/1/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0