Ensam och övergiven

Malin besöket uteblev som ni kanske förstod och här sitter jag..

Sitter i mörkret i soffan i en nystädad lägenhet med en iskall smirnoff i handen och ett halvt ton tinad kyckling på diskbänken.. Så less. Hade verkligen sett fram emot detta och verkligen längtat nå enormt!

O allt annat löst folk har ju inte alls redan planer för kvällen då det är storhelg.. Och nu börjar mörkret falla också.. Perfekt.

Fotbolls-tänket med morgondagen ska vi inte ens prata om. Vad hände där liksom? Vart tog jag vägen? Man tackar för den passningen.. Kanske tog jag saken gör givet med sällskapet, men om man kollar på det sällskapet som blev varför blev inte jag tillfrågad..? Den kändes kan man säga... Får väl sitta själv på RK eller ngt. Kul. Skit kul.


Fy fan vilken underbar dag detta har varit! Känner verkligen att jag är nöjd med mitt liv. Verkligen! Skulle nästan kunna döda för ett tåg till Haparanda och ett paket cigaretter just nu. Kanske stoppar tårarna iaf...


Kommentarer
Postat av: Madde

Stå på dig tjejen, inga mer cigaretter :) Jag tror på dig, jag vet att du klarar det ;)



Men varför så deprimerad gumman? :(

2009-11-02 @ 10:46:47
URL: http://www.slimjim.se/1/1.0.1.0/661/1/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0