Hör och häpna!

Utmattad, hungrig och nyvaken.. Yes. Perfekt tid för en tripp till gymmet!

Ja ni hörde rätt. Idag ska fröken Emelie premiärträna på gymmet efter drygt.. Vad kan det vara? 4-5 månaders uppehåll? Det fungerar inte längre. Dags att röra på fläsket!

Har ju som jag nämt tidigare om att vi har vägningtävling här hemma, och förra veckan var jag nere på mitt första mål! År sedan jag vägde detta jag gör nu. Känns så otroligt skönt! Och detta bara pga av kost typ. När jag nu hurtig som jag är kommer komma ner till gymmet ett ex antali veckan sitter målet ännu längre ner! Åh, så sjukt taggad nu. Och på onsdag är det en annan stor dag i mitt liv. Kommer ändra mkt....



Lyckades bränna ett ex antal pengar på shopping idag också! Så nöjd! Handlade faktiskt bara det jag var ute efter och inga impulser. Nöjd ;) Ska försöka slänga upp bilder ikväll om inte maken hinner först hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0