Ren och skär smärta!

Mör i kropen idag? Det skulle man kunna säga.

Imorse kände man sig fit for fight och nöjd över att det värkt lite i magen bara.. Mm, om det ändå var så! Det smög sig på under dagen och kan lova att det inte är många ställen som inte värker just nu! Kan inte sträcka ut armarna.. Magen värker vid varje andetag och ryggen molar i bakgrunden.. Fast man ska väl inte klaga egentligen, bästa beviset på hård träning ju ;) Och slarv med stretch... Host

Sen kan vi lägga på att jag lyckades paja mitt knä idag också. Den enda kroppsdelen som inte gjort för mkt väsen av sig idag. SUCK! Skulle hjälpa en av Etab ut med en parkbänk från butiken... En stor, tung bänk med järn fötter.. Vad gör fröken Emelie med den? Jo självklart lyckas hon få den vassa foten med all sin kraft strax under knäskålen.. AJ! JA! =/ Kan nu efter drygt sju timmar fortfarande inte riktigt stödja på benet.. Suck. Hur lyckas jag alltid?? Så vila från träning idag och på´t igen imorgon.. Skäms på mig jag vet! Men se det som att jag får lida mer imorgon då värken lär vara tre gånger värre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0