Kurr eller inte kurr, det är frågan

Hum. Kom på nu att jag inte fått i mig någon middag än. Lite varm nyponsoppa och en kopp med knorrsoppa är det som intagits idag och det var inte de senaste timmarna direkt.. Svårt att tänka på mat när magen vänder sig och man är för skakig på benen för att ta sig till spisen... Dock jäkligt bra för vägningen. Haha. (Jag och Danne har en liten privat tävling som utpselar sig på måndagskvällarna, vilket vi missade igår så idag blir väl det framdragandes med vågen ist.. Ger lite mer taggning till viktmålen)

Hade hoppats på att maken min hade kommit hem i någorlunda tid idag för att köpa med sig en liten bit sushi hem, hade varit gott. Wasabin skulle nog göra under för täppan ;) Men som sagt börjar klockan ticka iväg och jag tror sushin stänger 9? Vad fan ska man stoppa i sig då da.. Ett äpple? Suck. När karlarna är sjuka får man minsann passa upp som vilken betjänt som helst, men när man ringer och ber om mat kan man inte slita sig? Morr.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0