Mrs Lonely

Åh. Så skön dag. Ledig dag!

Det var inte helt fel att inte ställa klockan igår och att vakna av att Söt Malin ringde och väckte mig strax efter nio. Åh vad jag har saknat den kvinnans röst. Skulle egetnligen ha lekt massor idag och som jag har längtat! Men självklart är vi planerarnas mästare och kan ha glömt lite detaljer som gjorde våran shoppingdag omöjlig :(

Har även lite fix innan Ålandshelgen med mathandling etc. Vilket behövs göras idag och då hinner jag inte ut till Värmdön innan.. Fan fan fan :´( Menmen. Nästa Onsdag inplanerad och vi håller tummarna. Fan för att bo så långt ifrån varandra!

Steffi leker på annat håll, Nina är på väg till Linköping.. Fan vad irriterade det kan vara att vara ledig en veckodag ibland..... Så sjukt jäkla shoppingsugen!! Och ingen att leka med på denna sida av staden. Fek.

Kommentarer
Postat av: Steffi

:( Sorry att jag va upptagen:P hihi.. Men vi får se till o ses nästa vecka!!



PUSSS!!!

2009-09-09 @ 16:05:49
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0