Svettbomben gör Vby osäkert

Snörvel Snörvel..

Fan vad jag hatar att vara sjuk. Näsan är igentäppt samtidigt som den rinner som en kran. Lovely. Halsen är fortfarande osamarbetsvillig och magen mår inte bra någonstans.. Illamåendet gör sig allt för väl påminnt. Suck. Sen är man ju hypervarm så det bara dryper om en. Skulle väl egentligen behöva duscha femtioelva gånger om dagen.. Men ingen feber än så länge?

Fan har inte tid att vara sjuk nu! Inventeringen var idag och resterande del av veckan ska jag ju leka med Fredde för att ha hans avdelning under hans tre veckors semester med start på måndag.. =/ Åh. Alltid ska man lyckas tajma som en idiot.

Och nu börjar det bli dags att ta sig mot VC. Inget jag ser framemot. Vill inte sätta mig bakom ratten. Inte lämna min nerbäddning och absolut inte träffa idioterna till läkare där uppe! Det enda jag kommer komma därifrån med är ett ilsket humör, en mör kropp och absolut inge klokare på sjukdomen. Så fort jag reser mig upp vänder det sig i magen och hur fan ska jag palla att stå en evighet i kö där uppe eftersom de är inkompetemta och inte kan ha nummerlappar till receptionen?


Kommentarer
Postat av: Steffi

jag fick oxå utslag. Dom poffade upp bara sådär och jag va typ tvungen o få frisk luft för att dom skulle försvinna...



Det du får göra idag är att höra av dig till vårdcentralen. (kan vara så att man får överdriva liiite för att verkligen få hjälp) Be om en remiss till en psykolog på ett sjukhus. Vet inte vart erat närmsta är. Du skulle ju kanske behöva komma till Psykriatiska mottagnigen.

Du får ringa om du vill prata av dig eller bara ses... <3

2009-09-01 @ 15:41:52
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0