Vill inte längre!

Åh, så trött på denna sjukdom!

Vaknade imorse. Halsen värkte som vanligt och har inte som tidigare dagar lagt sig vid den här tiden efter två koppar håning.. Suck.

Men det jobbigaste är att när man ligger där i sängen nyvaken känner man sig så pigg, så kurant i hela kroppen och taggad för allt vad världen har att erbjuda idag. Och så reser man sig.... Huvudet snurrar runt fem och ett halvt varv, magen vänder sig och benen skakar.. Yes. Så frisk var man....

Så slutsatsen är att så fort jag ligger ner är jag i princip kärnfrisk (förutom svettet och frossan då...) Men så fort jag reser mig upp är jag invalid som en myra utan ben.... Fan, har inte tid med det här! Vill till jobbet!! Gah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0