Fri som en fågel!

Ni ser. Börjar reda dala med inläggen ;)

Hade varit så mkt smidigare om man kunde blogga via telefonen! Både med bilders sätt och tillgång. Man är ju så jävla lat när man har iföönen så man kollar ju FB och mail samt bloggar via den. Samtidigt som det är så mycket mer... befriande att skriva på datorn. Men känsla i det hela :)

Sista arbetsdagen gjordes idag fram tills 10 januari. Känns helt underbart! Kommer möjligen svida lite när jan/feb lönen dyker in, men denna lön kommer bli grym samt att vi får julbonus som täcker en månadslön med råge... Så man ska väl överleva det med ;P Förstår varför folk inte lyckas sluta på detta jobb. Haha

De senaste dagarna har varit kaostiska både jobb och privat. Så himla mkt man vill hinna med som man bara kastar längre och längre in under mattan... Börjar få lite ordning på det mesta men har fortfarande jordens jäkla klump i magen som bara skriker stress. Usch! Och kroppen skriker bara efter att få ligga på soffan. Bra kombo det där! Det är lite av min stress-syndrom. Lite stress är kalasbra för tempot och jag gillart. Men när det kommer från alla håll blir jag mer en sådan som kryper in i garderoben och gömmer mig. Jag tok-ignorerar det jag behöver göra och blir förlamad. Kanske inte lika bra.... Fast på någotvis är det någon där bak som rycker en i nacken så man får ju alltid allting allt gjort ändå, men den där mörka garderoben är så mycket mer lockande och den vinner definitivt fler ronder än diskhandskarna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0