Memories

För att hålla till goda lite så kastar jag upp lite bilder från mobilen från i somras.

Underbara årstid!!

 

 

 

Fina Flisan som älskar glass som ingen annan ;)



Charmtrollet :)



Mina två finaste



Isabell har ett eget sätt att åka vagnen på ;)



Så underbart avslappnad! Kommer bli precis som sin far ;)

 

 

Lugnet her self



Danne hitta något i sin storlek ;)

 

 

Min fisk! Värre än vilken barnunge som helst :)

 

 

Älskling <3




Japp. Såhär sover våra vackra hundar :)

 

 

Sötnöten Asta!


 

Måste väl lägga en på mig med då ;)

På Dinos på Åland om jag inte misstar mig!



Ungerfär så här lycklig var jag på jobbet en dag i... Vara.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härliga sommarbilder! Jaaa blir inte förrän den tredje. Vi får ha tokroligt när jag kommer ner sen igen. Pösd o kraaam

2010-12-18 @ 08:07:57
URL: http://Mittliviettnotskal.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0