Mina troll

Fick bara sån enorm lust efter Asta och Doris! Mula ner ansiktet i pälsen och brottas lite på golvet. Mina sötnötar. Fan, ju fler dagar som går desto mer märker man hur jävla mycket man saknar en pälsboll hemma! Så van att alltid ha en vovve eller liten kisse springades runt benen....






Den här bilden ger en på en gång ett brett leende på läpparna. Man vet vad som väntar. Ett snabbt ryck mot ansiktet och man är blöt överallt. Mitt bustroll! :)







Mina bästaste





Nu vet jag vad jag ska göra någon kväll denna vecka.. Eller kanske till och med sno dom en hel dag..

Hum.. =D

Kommentarer
Postat av: Jea

Haha Vi är ju soulmates gumman! Har du inte förstått det än??;) Men inte fan visste jag att du hade en blogg! det var ju en väldigt rolig nyhet! Ses snart! Puss!

Postat av: Madeleine N

jag saknar också asta!!! tänker på henne minst 2 ggr i veckan... (fråga mig inte varför)

2010-01-05 @ 13:50:26
URL: http://slimjim.se/1/1.0.1.0/661/1/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0