Skakande för omvärlden

Dagens händelse i västerort!
En mössa vid namn Norrlandsguld hålls gisslan under hårda bud.



Jag har gisslan! Så se till att spela dina kort rätt idag, annars kan jag inte lova att du får återse din vän i en och samma bit. Jag återkommer



De där är inte schysst!!! Lova att inte skada den! Snälla!!!!!!


Sköter du dig har du mitt ord på att han kommer hem oskadd, men känner jag minsta oro över att du inte lyder mig så kommer du ett antal svart påsar utanför din dörr ikväll


Jag ska försöka...

Försöka duger inte

Jag ringer polisen

Oj, knoppen känns väldigt löst på toppen känner jag...

Sluta... Jag ska lyda


Obay your master. Mohahaha

Jag ska alltid lyda dig. Jag lovar och svär. Du är min härskare

Du lär dig snabbt

Jag vill gärna ha en katt också


Jag är inget värd utan dig

Det ska vi väl kunna ordna.. Om du tjatar liksom. Någon form av belöning är du faktiskt värd ibland.

Jag byter bilen mot ett husdjur

Bra. Den där skrothögen är inget att ha iaf.


Får jag vara din dvärg?

Tack Maddame


Nu ger jag tillbaka mobilen till Danne :)


Tror inte du minns vad vi pratade om först. Det här är inte okej! Vad sa vi om att involvera andra?

Oj vad han kvider när man backar på honom. Lite grå i ansiktet blev han också.


C- Jag är oskyldig det var Danne som skrev

C- Har jag dödat Dannes mössa??

Ja det har du Christian. Nöjd över att du blandade dig i nu?


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!! Förlåt, det ska inte upprepas

Försent. Försent my little friend.

C- Ja jag klagar inte, han får skylla sig själv att han hämtade kaffe


De tror jag inte.. Snälla!!

Hör av mig ikväll. Har du tur är det bara en påse utanför dörren. I´ll be watching you....


---------

Om jag tutar, vad får dig att tro att du inte ska tuta tillbaka?? Detta kommer få ödesdigra konsekvenser



-------

Obesvarde meddelanden får konsekvenser. Din vän har nu förlorat sin stolthet












To be continued...

 

--Update--

 

Neeeeej vad har du gjort!! Detta kommer att besvaras med ett vilt kuddkrig!!!!!!!!!!!!! Passa dig!

 

Så går det. Lär dig tuta mupp! Jag väntar med spänning på den där kudddetaljen =*=*=*

 


Kommentarer
Postat av: Jea

Mera mera mera!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0