Spännande fortsättning....

Update på den skakande kidnappningen mössan the Norrland;

DanniBoy sätter nyckeln i dörren, och sakta, halvt ljudlöst låser han upp låset och smiter in genom dörren nästintill obemärkt. Emelie märker ingenting utan står lyckligt ovetande vid spisen och lagar stadens bästa korvstroganoff.

Danne trampar försiktigt ur skorna på den rufsiga bruna dörrmattan och slänger sig framstupa ut i vardagsrummet! Han gör kullerbyttor ut på golvet, kastar sig bakom tevebänken och hoppar fram till Emelie med dragna vapen! Vart är den? Vart är min myssa?? Ge mig den!

Emelie står som fastfrusen vid spisen och pekar försiktigt mot dessikeringsbordet där mössan ligger med blänkade verktyg runt omkring sig.

Mysse! Min mysse!! Danne hoppar upp och ner och tar ett fast grepp om den. Jag visste att dumdommarna inte hade skadat dig. Jag visste det! Han gav Emelie det ondaste av onda ögat och lämnade spejjande rummet..



...Eller så kan det vara så att Danne kom hem klampandes, tog av sig arbetskläderna i hallen kommer in i köket/vardgasrummet och skriker ngt om dragna vapen, tar mössan på bordet, pussar mig i pannan och äger "dumbom".  Men hur kul var det liksom? =P

Kommentarer
Postat av: Madeleine N

Vi skulle ju ha lekt förra veckan :( skickade sms men du svarade aldrig, plus att jag skrev här i bloggen... vad hände?

2010-01-13 @ 11:07:15
URL: http://slimjim.se/1/1.0.1.0/661/1/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0