Rör på påkarna!

ORK!
Vart tog du vägen?


Sitter på soffan helt förlamad och har ingen lust och ork alls att resa mig upp. Listan på vad som ska göras idag är lång och ju längre jag sitter här desto mindre tid har jag naturligtvis på mig.. Bra att jag var stressad redan när jag vaknade imorse. Haha!

Solen lyser helt underbart ute och jag skulle hellre vara ute hela dagen och bara strosa.. Leka lite med hundarna kanske eller bara njuta av att trampa på torr asfalt med vita, rena gympaskor.
Dom här första "vårkänslorna" med torr asfalt, solen i ögonen när man sitter bakom ratten, känslan att kunna ta kurvan lite snabbare eftersom vägen är torr eller solen i ögonen när man vaknar på morgonen är helt underbara! Det är en känlsa som inte går att jämnföra med någonting annat. Känna glädjen och lyckan som sprider sig till varje lite organism i kroppen som tidigare bara fyllt med dystert vintermörker..

....Hade underlättad att ha någon att göra allt med idag, samtidigt som envis som man är vill göra allt själv.. ;) Äsch, bara man får arslet ur vagnen och får lite fart så brukar det andra rulla på av bara farten sen.

Men det där första steget är tungt idag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja det är fan inte lätt att hitta ärliga, stabila människor inte. :) Jaa många kvällar blire o vår/sommar på väg o allt! hehe

Postat av: Madde

Haha tack själv! Vet inte vart jag tog vägen där mot slutet, ingen annan heller för den delen. Men det var kul så länge det vara ;D

Måste ha tjejkväll hos dig igen, fan vad jag diggade tjejerna <3

2010-03-30 @ 16:37:32
URL: http://pyrets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0