Slut på bortförklaringar

Varför skriva varja dag när man kan skriva en gång i månaden? Eller som nu, en gång var TREDJE månad? Haha. Det går bra nu ;)

Ska nog inte ens börja med bortförklaringarna då det känns som att alla inägg blir densamme. Haha. Men ändå är man för envis för att ta bort den jävla bloggen.. ;)

Vissa dagar är man påväg för att skriva av sig sen inser man hur jävla lätt det är att googla mitt namn och ramla in just här. VILL jag verkligen att folk ska läsa mina förvirrade tankar och uppfatta mig på ett sätt som kanske inte alls stämmer? Och aboslut, jag väljer ju själv vilka tangenter jag trycker på, men man har ju en förmåga att sprinna iväg på andra spår och tyvärr. Tyvärr kan texten utläsas på olika sätt beroede på vem som läser den.. Men men.

ANYHOW! Så ligger jag hemma och är nå så sjukt rastlös! Funderar till och med på att ge mig på två-meters högen med papper i garderoben (alltså sortera räkningar och annat skit) och DÅ är det verkligen illa! Haha. Har legat sjuk sen i onsdags förmiddag och tro mig, soffan/sängen är inte lika go längre! Just nu är man i det där jobbiga stadiet då man är tillräckligt frisk för att känna abstinens och stå på benen, men tillräckligt "sjuk" för att inte springa ut genom dörren och träffa folk, handla, träna och ALLT det där jag vill göra nu! Har en sådan sjuk tränings abstinens så det finns inte. Åh! Hatar att vara sjuk!!!

.. Och sen är det sporthojsfest ikväll som jag verkligen sett fram emot att gå på! Jävla skit :(



Mina bästa älsklingar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0