Ha den äran!

Vad gör man när man inte kommer på en bra present? Man vill mycket av allt och inte kan sålla i sina tankar?

Jo man gör min favorit såklart! Det som det alltid slutar med typ.. Haha. Men tycker det är så otrolig kul! Variationerna finns ju till ända!

En fin låda/korg med lite smått och gott i. Gärna så man kan använda lådan i efterhand till antingen blommor, förvaring, eller som picknick-korg! Sen fyller man på med det man vill och passar ändamålet. Antingen kan man ha en spa-korg med olika krämer, scrub, och annat mysigt. Eller en god ostkorg med ett härligt vin! Slår aldrig fel ;)

Dagen till ära (till mosters då morbror håller sig undan idag..) blev det denna som ni ser nedan.

Hittade en super söt låda som kommer vara perfekt till blommor nu till sommaren! Och sedan blev det ett gulligt armband, hårspänne, en sjal i silke som var helt galet mjuk(!!) Underbar! Sedan lite doftljus i fina gula glasburkar.. Och såklart en flaska rosé och lite druvor! Druvor är nog det bästa att fylla ut med samtidigt som det är otroligt gott :)

Jag vet inte om det bara är jag men älskar att få massa små olika saker. Hellre mycket smått än en stor! ;)

...Kanske därför jag gillar dessa korgar så skarp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0