Finally!

NU!! Fungerar blogg appen igen! Äntligen!

Fick ett mail av blogg.se att de gjort om plattformarna så kanske det som spökat?

Sommaren har iaf passerat och just idag känns det som höst ute. Eller. Vad vet jag, ligger nerbäddad sedan lördag natt med förkylning som heter duga! Försökte ge mig på en dusch idag och det var den värsta duschen ever(!) kan jag säga! Det där med att stå på benen mer än 30 sekunder är tydligen ingen hit tycker min kropp :(

Sjukskriven idag och det känns som att det blir en dag i sängen imorgon med! Men sen är det ju tre dagar till på veckan som man kan arbeta ;)

Fy. Får så otroligt dåligt samvete när jag är sjuk. Även om jag vet att det drabbar oss alla och VILA är bästa botet så skäms jag när jag ringer och sjukanmäler mig... Men efter vad man känt idag är arbete inget att tala om imorgon.. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0