Kvällsgott!

Nöden är din bästa kreativa vän!

Fortfarande hemma sjuk och skåpen börjar gapa tomma.. Eller egentligen finns ju mat, bara inte det man alltid använder..

Fick idag ihop varmrökt lax, med gurka, purjolök samt pasta som rördes ihop med crème fraishe, tomatpure, soja, vitlök och diverse kryddor! Super gott! Och som vissa av er vet har jag börjar räkna kalorier i sömnen och detta blev "bara" 393 kcal. Helt okej för att bara den ledande måltiden. Vanligtvis är lunchen det när jag jobbar, men blir lätt tvärtom när man är hemma!

Måste även skryta att mitt räknade gav resultat förra veckan! Uträknat är att jag ska gå ner 0.7 kg per vecka, men när vågen intogs i måndags morse visade den -1,4kg(!!) känns så grymt skönt! Ger det hela mening! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0