Its aliiiive!

Ja detta har ju inte alls fallit mellan stolarna igen...
 
Jag kollar på appen på telefonen dagligen och tänker DET HÄR ska jag skriva om idag, och sen DET HÄR, och sen DETTA! Vad händer? Jo jag jobbar klart, tränar, duschar och däckar i sängen. Så ser mina vardagskvällar ut. Kul tjej!
 
Men eftersom jag har lovat min mor att hålla henne uppdaterad sen när vi åker är det väl bästa att jag rycker mig i kragen redan nu. Dock vet jag inte vad jag ska "blogga" med over there. TYVÄRR är ju blogg.se appen inte optimal för telefon med bilder och dylikt. Vill ju gärna kunna skriva en text till bilden så ni vet vad jag menar! Har ni några tips på andra appar? Hur fungerar Wordpress? Blogspot?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Äntligen är du här igen =D

2012-12-02 @ 19:36:22
Postat av: Sandra

Wordpress appen är super enkel att lägga in bilder och skriva med :)

2012-12-06 @ 19:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0