Mongo App

Kul att blogg appen inte fungerar! Trodde det berodde på mottagningen på Djurö att jag inte kom in, men fortfarande samma sak nu när jag är hemma! Åh. Att skriva från originalsidan på ajfån var inte det mest upphetsande precis!
Jag har gjort samma sak igen med att förstora inläggen att det inte blir några alls.
Jag hade så mycket att skriva om Åland men nu känns allt passé. En vecka på Djurö med Asta och kusin med hund har lyckats med också! En tripp till power meet i Västerås har det blivit med, och den efterlängtade tjejdagen i Nortan! 32 timmar med finaste tjejerna gjorde livet aningen lättare :) en två dagars i Skövde hos fina Tina med sina två sötnötar :) och igår var jag i London över dagen?! Sån jäkla sjuk grej. Danne satt i klistret på jobbet och behövde få fram en del saker innan måndag morgon. Inte läge för att posta så att säga. Så jag for igår morse och ramla hem sent igår kväll! Haha. Dock blev det bara en halvtimme på stan då röreriet drog ut som i helvete på tiden :( men men. Såååå sugen på en weekend nu!!
Nu sitter jag på tuben på G för en dag på stan med Perny. Bara för att man har semester behöver man väl inte vara hemma?? Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0