En allra sista gång

Idag är dagen med slutet på en era.

Jag är en av de fanatiska desperata hemmafruar nördarna! Och idag sänds det sista avsnittet på svensk teve. Det sista SISTA!! Hur är det möjligt?

Jag har slaviskt följt denna serie sedan -05 och inte missat en enda avsnitt.. Och vad fan ska jag göra nu på tisdagar?? Vilken serie ska nu få mina tårkanaler att vidgas till det yttersta, eller hjärtat att slå extra för mina kära.. Nä fan. Min serie!!

Alternativet är ju förvisso att börja om. Det kanske inte är en sådan dum idé! Var ju som sagt ett par år sedan den började..

Men för säkerhets skull har jag bunkrat med en Snickers till min lyxiga tonfisk-burks middag.. Något måste dämpa min sorg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0