Du och jag älskling

Jag känner mig tom och rastlös samtidigt som man känner en lugnande känsla som inger att man kan ta en lat dag på soffan eller städa lägenheten och inse att den faktiskt är städad dagen därpå med ;)

Danne åkte till Mallis igår och den här natten har varit jobbigt. Jag trodde jag skulle ha lite panik över att han är borta ur svartsjuke vinkeln. Men den är nere på en filbunkes nivå. Vill jag intala mig iallafall ;) Nä men just den biten har jag inga problem med och det är så otroligt skönt!! Har haft sådana problem med och efter mitt ex som Danne har fått lida för, men denna karl är så jävla underbar. Känner inga tvivel alls på honom och den gnagande känslan som gjorde sig väl hemmastadd i min mage för många år sedan är idag nästan obefintlig. Tack älskling. Du är som sagt helt underbar! Och jag ÄR glad över att du åkt. Dock bara väldigt bitter att du ligger på en solig beach och jag är hemma i regniga Sverige ;) Men det måste väl alla hålla med om? ;)

Det som dock gnager i mig är tomheten. Kan ju låta konstigt då man är ute och jobbar i veckorna och inte är tillsammans, men det är inga problem. Kan vara att jag befinner mig på ett hotell i en enkelsäng? För hemma är det fan inte så. Vaknat jag vet inte hur många gånger i natt och vänt mig i våran stora säng för att inse att platsen brevid mig är tom... Vankat av och an på kvällen när man borstat tänderna för att vänta på att det ska rycka i ytterdörren. Tänka två gånger när man gör mat om det ska räcka till båda innan man inser att man bara ska laga till en själv. Fy. Jag skulle ladrig klara av att vara singel! Haha.

Bara tanken på att vara själv skrämmer skiten ur mig. Det får en att inse hur illa jag tar hand om mina vänner och hur beroende jag är av att ha någon kring mig hela tiden.

Så man får väl se detta som en nyttig vecka. En vecka att rå över mitt liv och ta tag i allt det man skulle gjort för länge sedan. Men. Jag saknar honom redan. Och jag har en hel vecka framför mig.. Åh

Indiander i vassen veckan hjälper ju inte humöret heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0