Kjula

Årets första bandag stod för premiären i söndags! Hur underbart som helst!

Solen lös, (vi ignorerar den kalla vinden) människan var glad och motorerna mullra ljuvligt.

Bara av att köra in på parkeringen på Kjula kände man lugnet sprida sig i kroppen. Jag var hemma.

Att dock inte vakna upp i depån var lite ovanligt då vi i princip har sovit varje race helg där sedan 3(?) år tillbaka. Fast med facit i hand efter en regnig lördag, som alltid slutar i fin fylla, kall natt och fuktig morgon med bakis huvud. Ja då var jag ganska glad över att jag sovit hemma, kom ner utvilad och pigg!

Men att träffa alla goa människor igen, för man är ju kass på att ses den andra delen av året! ;) var ju helt underbart. Snacka igen sig på lite skit, lägga lite planer för sommaren, se allas ihärdiga vinterjobb... ;)

Racet var tyvärr lite som det första racet alltid är. Det är struligt, segt och mycket felar. Men det är ju så det är. Det är inte bara chaufförerna som legat i dvala under vintern. Det är ju även anläggningens års premiär. Men fick se en hel del godis ändå!

Fick med mig kameran, och trots strul med objektiv och diverse blev det en del roligt! Men då de ligger på datorn får vi nöja oss med enda mobil bilden som togs den dagen så länge.
Stefan i sitt esse!

... Trodde jag. Nä för blogg appen ska spela svår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0