Här någonstans!

Jag är förvisad! Förvisad till ingenmansland! Mitt i ingenstans!

Ja lite så känns det iaf... Fick rum 155 idag och insåg att förra veckan då jag hade rum 130 låg jag redan off från frukosten (lite det det hela handlar om. Hur FORT det går till frukosten ToR på morgonen! Haha)

Jag knallar förbi mitt gamla rum.. Lite till.. Viker runt en hörna.. Nu låste jag ju vara framme! Men nä. En dörr. Som leder till en trappa. NEDÅT! (Är 1 våning upp) Ner till lastkajen?! Varumottagningen ffs! Och där, där bakom ett hörn finns en vrå med 10 rum. Allvarligt?

Åååh kommer dö. Jag skulle aldrig ha klagat på dem förra veckan.

... Är det här man kan säga, "det finns inget som hör dig skrika.."

Äh men fy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0