Frisk luft!

Det här kan låta olikt mig men jag har total dissat årets sista race.

Regnade ju igår så var inget svår val ;) men idag är ju vädret mycket bättre! Dock skrek kroppen nej och jag är så sjukt anti idag. Vet inte riktigt varför och jag vet att jag kommer ångra mig om en månad när man inser att det är mååånga månader tills säsongen sätter igång igen.. Men men. Så är det ibland!

Istället satte jag mig i bilen med sikte på Djurö. Det slutade med att jag parkerade i Stavsnäs och nu sitter på Vaxholmsbåten på G ut till Sandhamn för en heldag med mamma, Åke och Asta på landet. Helt underbart! Precis vad jag behövde idag kände jag!

Vädret är det som sagt inget fel på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0