Singel i veckan

Kan nog göra ett till senil inlägg idag! Fan vad trött jag blir på mig själv ibland!

Har taggar hela förra helgen inför denna vecka. Kameran ska för första gången få följa med på jobb, jag ska ju ändå till Skellefteå! Alla vet att det är vackert i Norrland. Någon kväll måste man ju komma loss för lite klickande!

Att jag senare märkte att vi bodde typ 3 kvarter ifrån Skellefteå älv var ju bara fantastiskt! Fasiken vad bra detta kommer bli!

Har varit dåligt väder i veckan men hyfsat idag så gav ut mig på en reko runda! Älven var inte vad jag tänkte mig men däremot hittade jag en vacker kyrka! Åh kvällsbilderna tog fart i mitt huvud.

Väl på rummet packa jag upp kameran för lite kvällsmys... ;)

Först tar hjärtat ett skutt när den inte startar! Hände något på planet måntro??

Upptäcker sedan att batterifacket är tomt. YES. Den sitter kvar i laddaren hemma. Jag var ju mogen nog att komma ihåg att ladda iaf. Men va fan hjälper det mig här??

Ofta jag är i Norrland liksom. Åh!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ahhhh, man kan inte komma ihåg allt =D

2012-09-06 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0