Trampa!

Denna vecka har gått fort!

Tre butiker har besökts denna vecka och fotogallring på kvällarna. Pust.

I nuläget sitter jag i väntrummet hos kiropraktorn och hoppas min rygg ska få lite lindrig. Jag har slarvat med besöken och det känns.. Men snart bot på det hoppas jag!

Har redigerat bilder hela dagen och när klockan slog 13.30 insåg jag att nu skiter jag i detta och kör någon timme på gymmet! Behöver lite paus. Svidar om och ska preciiis lämna lägenheten när telefonen piper och påminner mig om kiropraktorn om en timme. Ååh! Jaha, av med kläderna, duscha och hoppa upp på cykeln. Insåg nu däremot att det blir 1 mil cykling (ToR) så det var ju inte fy skam heller ;)


Lägger ut en bild på en av de bilderna från helgen som sorterats ut. Kika gärna in på min hemsida!
www.emelierosendahl.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0