Fina ben

Nu har jag gjort av med på tok för mycket pengar... Igen. Fan.

Följde med Söt till Haninge för att kika på en telefon.. Såklart hade de den inte inne... Men skulle komma om några timmar.. Okej, tänkte vi... Satte oss o mumsa liter nachos med gucamole... Mmm! :) Sen bar det av mot butikerna.. Jahapp.. Leggings och tre tröjor/linnen på gina... Två tshirts på cubus... Nagellack.. Suck.

Men äntligen har Emelie gått och köpt sig ett par leggins som hon har suktat efter i.. hum.. Halvår kanske? Inte riktigt haft mod att göra det.. Har ju liksom faktiskt ingen koll på hur man ska ha det, färger, skärp... Är ju liksom ingen sån så att säga.. Världelös på allt tjejigt.. Så Söta Söt hjälpte mig :) Evigt tacksam! Hitta nog någe snyggt tror jag.. Återstå väl att se efter D sett det.. Haha. Men jag är nöjd iaf..

Nu ska bara magen bort.......

Tack igen Söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0