Förhoppningar

Städning på hög nivå är det hemma.. Men var tvungen att sätta mig ner en stund kände jag... Röjt ganska duktigt här från att jag kom hem.. Fy fan vad det såg ut! Nu är det inte mkt kvar:)

Vi ska ha visning idag.. Samt gå på visning... Bytes grej pågång förhppningsvis:) Förmodligen ingen speciell lägenhet.. En tvåa bara här runt hörnet.. Men hur som så är det ju lättare att byta bort en tvåa än en etta.. Sen står vi och väntar på en del JÄKLIGT intressanta lägenheter, men de är inte inflyttning förrens dec/januari.. Så man kan ju helt klart (om han nu vill byta) ta den lägenheten i väntan.. Surt att neka denna och sen bli dissade på de andra, då står man ju liksom tomhänt.. Så som ett tillsvidare boende kan det nog fungera.. Skulle tydligen vara stambytt och ganska nyrenoverad.. Låter ju inte helt fel.. Hoppas den är fin, hoppas han vill byta, hoppas hoppas hoppas!

Vill bo med dig mitt hjärta.


Gör ju visserligen redan det, men mer vårat hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0