Takida it is

Mkt bättre med läraren nu :)

Har lyckas att mecka ihop ett pingis bord... Världens lättaste och tråkigaste egentligen... Men iaf... Ledsna på mina verktyg... Förvånade? Haha. Får dock se vad jag lämnar in... Har ju lite att välja bland nu;)

Ja snart är det dags... 20 minuter kvar av lektionen. Sen bär det av till Fredrik för att lämna Maddes väska... Sen hem till mig, lämna bilen, byta om, äta ngt?! Sen bussen in... Insläpp 18, börjar 19.30.. Ska bli riktigt kul! Kul att härja lite på stan med Madde;) Måste bara få i henne lite dricka.. Hum... Vi löser det på ngt vänster;) Hon har ju faktiskt öl kvar hemma i kylen hos mig...

Nää, undrar om man ska smita nu för att slippa lite stress... Är nog skönt.

Lär inte bli någe mer inlägg idag då det lär bli en sen kväll... Usch vad trött jag kommer vara imorgon.. Men det kommer Madde med :D

Fan ska ju sova ensam i natt... Men Danne.... Sov med mig..

Vad konstig det kommer kännas... Svårt ovan..:(

Hur ska jag klarar mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0