Dräp mig fort

Jag kommer dö!!!!

I våras var det fest här bland oss tre för att en viss person slutade.. Hon gick året över och skulle inte tillbaka nu i höst.. Jubel bland oss!

Ni förstår inte hur denna kvinna är. Jag har aldrig träffat ngn som henne.. Hon är.. Hum, speciell! En lektion med henne är inte nådig! Hur gööör man, varför då, vad gjorde du nu? Vad ska jag döpa bilderna till? Vad heter dina bilder? Jaha, heter dina så, ska mina också heta så? GOD KVINNA! Eftersom hon går året över, måste hon ju redan ha läst dessa lektioner?? Men ändå vet hon inte hur man sparar, skapar mapp, namnger bilder... Shit.

Och hennes röst... När man hör henne nere i korridoren... Neej men heeeej... Ryser i hela kroppen! God kvinnan är väl typ... 40? Och har tydligen jobbat på en del ställen så man höjde lite på ögonbrynen.. och vad gjorde hon där som inte ens kan skapa en mapp på skrivbordet??

Råkade få hennes band en dag när vi skulle filma... Hade råkat filma över hennes... Det som var.. Ja, artontusen bilder på hennes katt som sov typ.. Och god va hon har varit på mig om att få tillbaka detta band.. Var väldigt viktigt för henne... Men jag vet ju inte vart det är... ^^

Shit, nu börjar hon med sin morgon gympa igen.. Kommer de mornar då hon sätter igång.. "Det är viktigt att få lite blodcirkulation i kroppen.. Bra att röra på sig..." Så står hon och hoppar lite, viftar med armarna och böjker på benen... "Ja detta brukar jag göra på T-banan på mornarna..." Stackars de människor som måste se henne!


Stackars oss måste dras med henne på dessa, bra roliga 3D lektioner! Hoppas det inte är några mer lektioner med henne... Vi kommer ju dö här.. Snälla slå ngt hårt i mitt huvud...

Vad gör hon här egentligen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0