Myspys kväll

Det var riktigt trevligt igår!

Hade ju som sagt lite ångest på dagen att man inte kände ngn, inte ens visste hur de såg ut o så.. Man är ju rätt blyg egentligen... Haha

Men det var riktigt riktigt trevligt. Och Nathalie verkar ju hur gullig som helst! Längtar redan till nästa gång:) Dock med lite bättre filmval kanske.. Haha. Vad såg ni sen efter jag gick?

Man glömde ju lätt sminkningen och efteråt när stannade jag och danne på islandstoget för lie middagsupphämtning till karl och jag knata in.. Det var när de stora ögonen förvandlades till flin jag kom på mig själv.. Hehe. Var ju dock inga andra gäster där och vi kommer ju väldigt bra överens med ägarna så det kändes helt okej iaf.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0