I´m addicited

God vad jag är beroende.....

...Beroende..

....Beroende...

....Av DVD filmer.....

Vi hade en byt/köp/sälj butik mellan T-banan och gymnasiet när man gick där... Nina och Ellinor fick hålla i mig, se till att jag inte tänkte på butiken eller gick in för att de hade bråttom eller ngt.. Köpte så sjukt mkt filmer.. Kunde gärna köpa en tre om dagen... Sjukt. Sen lugna det ner sig.. Så fort jag dock går in på cdon, discshop eller dylikt dimper ngt ner i kundvagnen....

Nu har jag gjort det igen.. Handlat på CDON för tusen spänn.... Suck.

Började med att mammi önska sig saltkråkan i present... Kan man väl ordna... Hitta en samlar box för 399.... Den tar vi... Sen.. Mmm, dock lyckats ta bort massa filmer som råka dimpa ner.. Men...

Mina pirates of the carribean är ju tok borta.. Så där blev det en samlarbox med alla tre.... host..
Komplitera sagan om de två tornen.. Har ettan och trean med tornen på vhs... Host..
Sen blev det ju en dubbelpack för 69:-.....
En pocket.....

Aaargh, att jag alltid ska lyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0