Söker min andre hälf

Att ha ngn att ty sig till.. Ha ngn som man alltid kan ringa när man är ensam.. Att ha ngn som alltid finns där... Jadu...

Så är det att flytta till ny ort...



Sitter på tyresö nu.. Va på tok för kissnödig när jag lämnade värmdö för att sitta i köer på essingen, och ingen var ju hemma där ute på värmdön...:( så jag dundrade hit... Tänkte ända hämta lite pics på gamla datan...

Men nu är man skit stressad över att ta sig hem.. Massor att fixa tills imorgon.. Ska typiskt färga håret om jag törs........=D

Men vill inte sitta själv.. Gismo jobbar troligtvis?... Nina är i Barca *snörvel*... Mimmi finns förstås... hum..


Jag vet vem jag skulle vilja åka hem till, vem jag verkligen skulle behöva se idag, få mig ett gott skratt och känna av träningsverken i magen, och känna hur bra man faktiskt mår... Du fick mig alltid att le..
Men det går inte längre... Fan, när ska man inse att du aldrig mer kommer dyka upp...? Ditt namn kommer alltid upp i huvet när man fundilerar på vem man ska ringa där borta i västerort.. Alla de soliga dagarna när jag sitter ensam..
Typiskt varje dag alltså..

Saknar dig så svårt mkt..



Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0