Säg hej då till kommunen!

Varit stor bloggtorka här några dagar. Jag vet inte vad för period jag har tagit mig in i. Vägrar starta datorn och gör allt annat förutom just det. Kanske kan det ha med den underbara solen som kikar fram som bara gör att man vill göra saker, blivit hyper social och träningen har tagit lite fart igen. Kan ju dock inte säga att jag klagar =D

Lunch med Pata står på schemat närmast och sedan lite läkarbesök.. Ikväll är det ju även dags för Dannes lilla överraskning :) Ska bli riktigt kul. Har faktiskt inte haft nå sug alls att berätta, vilket har underlättat nått enormt! Haha. Åh, syndade till med maten igår. Den där jätte nyttiga middagen utgick ganska rejält kan man säga.. Men det var vi lätt värda :) Gick ner till RK och åt en biff med lök, rödvinsky och bea... MUMS! Hur god som helst. Får väl se det som att vi iaf åt utan potatis så lite GI rätt var det iaf. Haha. MEN så kan det ha slinkit ner två stora stark också... Doh. Men efter vårat slit med filmen och att vi igår, äntligen, lämnade ifrån oss en färdig produkt på cd var så sjukt underbart! Kan inte beskriva den glädjen jag och Axa hade när vi hade kikat på teven och sett att allt fungerade, och den enorma stenen bara flög iväg från våra kroppar! Vi hoppade och leenden var upp till öronen hela vägen tillbaka till datorn. Folk kikade ganska skumt på oss, särskilt de i klassen men det bara spratt i hela kroppen! Ljuvligt. Så det kändes helt okej att synda med maten :)

Nä om man ska hinna klä på sig lite innan man ska bege sig.. Självklart promenad till lunchen!

Kommentarer
Postat av: nina

min syster tyckte din blogg var mycket snyggare än min haha... låter underbart med allt iaf.. ses snart då? kanske framåt helgen dra ihop nån plåtning? pussa

2009-04-21 @ 11:02:23
URL: http://ninapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0