Kryssen med stort K

Håller på att städa här hemma och tog mig i nacken och packade upp väskan från FÖRRA helgen, då kryssning stod på schemat. Vilken helg det var alltså. Så sjukt kul =D

Hursom hittade jag koskenkorva blueberry burkar och chilinötter.. Tror ni man vart sugen? Åh. På lördag åker de med till Jea. Mums! Lite av de godaste man kan dricka just nu tror jag. Inte lika söt som cider men godare än grogg. The perfect match helt enkelt! Varför kan man bara köpa dem på båten för? Suck. Någon som ska åka snart? :)

Vad ska man säga om kryssningen då? Måste nästan printa ner lite annars är väl allting glömt imorgon;)

*Danne somnade SENAST halv elva fredagen. Han gick ut hårt under middagen och runt 22-22.30 hjälpte jag honom ner till hytten. Under tiden att jag la honom i sängen, klädde av honom lite, jag gick på toa, så sov han.

* Ungefär en halvtimme, max en timme efter så hade även Christian däckad. Ingen vet när han försvann eller vart och hur han försvann, men han däckade välförtjänt innan 24 iaf. Han var nog den som gick ut hårdast med att hälla i sig första ölen på vägen mellan bilen och terminalen.. Hur långt är det, fem meter?? =P Sen gick det bara mer utför under middagen ;)

*Jag och Danne (Sen även christian, jenny och stefan) hade en livlig diskution om hur okej det är att sex med dvärgar. Är det otrohet? Är det okej att ligga med en manlig dvärg? Varför inte en kvinnlig? Simon dokumenterade detta så snällt med en videofilm och kommer den i min ägor lovar jag att slänga upp den här ;) 

* Simon bar en prästskjorta hela kryssningen och fick utstå ganska mkt konstigt folk. Haha!

* Öland kan man nog skriva en bok om och det första han kläcker ur si vid middagen var till våran 50taggare till servitris, kommer du till min hytt sen eller? Jag bor i 9277. Absolut! Jag slutar elva! svarar hon......

*Christian springer på en kille från Ingarö i terminalen.. Jag springer på en gammal kompis från värmdö.. Christian och Dannes gamla skolkompis jobbar tydligen i baren på båten... Jag springer på ÄNNU en gammal kompis från  värmdö.. På väg fram till honom i en av barerna springer jag på min PAPPA! My god. Alla som känner mig vet vad detta innebär. Och han är ju nykter numera.. Nykter på en kryssning där jag ska dricka allt annat än alkoholfritt. My god.

* Öland puttar i Speedy och Cissi i poolen men kläder, mobiler, allt.

*Simon ramlar/hoppar/klättrar på dansgolvet så han rasa ner några meter rakt i räckerna och kommer inte upp ur sängen dagen efter.. Ganska tilltuffsade revben blev resultatet...

*Danne, Jenny, Chrille och Stefan får för sig att ha böghög i korridoren. Simon dokumenterar även detta. ALLA inblandade hade skador i form av blåmärken, brännskador, nackont dagen efter...

Ja, kan nog hålla på i evigheternas evighet..

*Dagen efter var det såklart bara på´t igen och vi var alla toknyktra när vi klev i land kockan 15.00 lördag dag. Host. Vi drog för övrigt vidare på 25års fest sen..  Jorasåatt :)


Kommentarer
Postat av: Ensamstående tvåbarnsmor

Fan va kul!

Låter som lite mer drag än förra året =)



Kraaaam

2009-12-08 @ 21:07:12
Postat av: Madde

"Hursom hittade jag koskenkorva blueberry burkar och chilinötter.. Tror ni man vart sugen? Åh. På lördag åker de med till Jea. Mums! Lite av de godaste man kan dricka just nu tror jag."



Du skrev detta inlägg på en TISDAG. Hjärtat, du kanske borde... söka hjälp.

2009-12-09 @ 14:12:45
URL: http://slimjim.se/1/1.0.1.0/661/1/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0